خودروی الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پرداز شناخته شده روسی در یکی از بزرگراه‌های مسکو منفجر شد و دختر الکساندر دوگین که تنها سرنشین این خودرو بود، جان باخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کردکه تعداد فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند از آمار مشابه کل سال گذشته میلادی فراتر رفته است.
دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تنها طی دو هفته ۳۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب و مصادره کرده است.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد، اوچا، اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست تنها در دوهفته، ۴۲ ساختمان فلسطینیان را تخریب و مصادره نموده‌اند.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
دفتر هماهنگی امور کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که حدود ۲۰ میلیون شهروند افغانستان با گرسنگی شدید روبرو هستند؛ همچنین ۶ میلیون نفر ‌از آن‌ها در یک قدمی قحطی قرار دارند.
اسکندر مومنی گفت: طبق گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، سطح زیر کشت خشخاش در افغانستان ۳۲ درصد افزایش یافته و پیش سازهای شیمیایی به یک تجارت دو سویه تبدیل شده است.
دفتر هیأت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) انفجار تروریستی امروز در مزارشریف واقع در افغانستان را محکوم کرد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: اتحادیه اروپا همواره تلاش کرده با روش‌های مختلف کشورمان را به چالش بکشاند و تحریم دکتر سجادی، تصمیمی سیاسی و برخلاف شعارهای نهادهای بین المللی است.
رئیس دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان گفت که طالبان گفتگوی بین‌الافغانی برای تشکیل یک دولت فراگیر را نمی‌پذیرد.
دفتر فعالیت های بشردوستانه سازمان ملل متحد امروز در بیانیه ای اعلام کرد: تلفات سیل کنگو به ۱۶۹ نفر افزایش یافت.
خانواده معظم شهدا با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران، خواستار احقاق حقوق زنان ایرانی در سازمان ملل شدند.
صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در بیانیه‌ای توضیح داد که مطابق تخمین پیشین این نهاد بین‌المللی در مجموع صد میلیون دختر در دهه جاری در معرض خطر کودک‌همسری قرار داشتند که در مقایسه با ۱۰ سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یافته بود؛ اما شیوع ویروس کرونا با دامن‌زدن به گسترش فقر و آموزش از راه دور که در عمل موجب انزوای کودکان و کاهش دسترسی آن‌ها به شبکه نهاد‌های پشتیبان شده، ۱۰ میلیون دختر دیگر را برای تن‌دادن به ازدواج در سن کودکی تحت فشار قرار خواهد داد.
سوناک در سخنانی در مقابل دفتر نخست‌وزیری بریتانیا وعده داد که کشور را متحد کند و اکنون پیش‌بینی‌ها حاکی است که کابینه او متشکل از همه جناح‌های حزب، در جهت پایان دادن به درگیری‌های داخلی و تغییرات ناگهانی سیاست‌هایی حرکت کند که سرمایه‌گذاران را به وحشت انداخته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با رئیس دفتر هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان، گفت: روابط ایران با طالبان بستگی به رفتار آنان با مردم افغانستان دارد.
نجیب ابوکیله رئیس جمهور سالوادور با دخترش در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه لبنان درحاشیه برگزاری هفتادو هفتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک بایکدیگر دیدار و درباره موضوعات مهم منطقه‌ای تبادل نظر کردند.
دفتر سازمان ملل متحد در ژنو در بیانیه ای از انتصاب «فولکر ترک» به جانشینی «میشل باشله» در تصدی کمیسر عالی حقوق بشر این نهاد خبر داد.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه موضوع ترور «داریا دوگینا»، روزنامه نگار و دختر متحد پوتین را در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل طی امروز سه شنبه مطرح خواهد کرد.
سازمان ملل متحد انجام تحقیقات پیرامون ترور داریا دوگین دختر الکساندر دوگین متفکر مشهور روس را خواستار شد.
به گفته بازرسان پرونده، یک وسیله انفجاری زیر خودروی تویوتا لندکروز که داریا سرنشین آن بود، کار گذاشته شده بود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ